Monday, March 19, 2007

4. Kaffe med lokk

Jeg elsker kaffe.
Jeg prøver å elske kaffe.
Som politiker er det viktig å drikke mye kaffe og like det. Kaffen er en del av en politikers identitet. med kaffe kommer du lengre og folk tar deg på alvor. I tillegg ser det bra ut med skinnveska og avisen. Helst økonomiaviser.
Svart kaffe er et must. Jeg tar mye sukker -uten at noen ser det. For jeg er politiker og politikere har ikke sukker oppi kaffen.

Kaffemaskiner det det beste politikerne har kjempet for. Kaffemaskiner med plastkopper og lokk. Som politiker blir dagene ofte lange. Kaffen er et viktig virkemiddel for å holde deg våken.

En politiker må se busy ut. på toget: Kaffe med lokk. på bussen: Kaffe med lokk, på gåtur i parken: Kaffe med lokk. på møter: kaffe med lokk.

Kaffe er og blir en viktig del av min hverdag som politiker.

Jeg elsker kaffe

1 comment:

SOLVEIG said...

så syklig bra du skriver!! =) dåååner<3